Hund & Hest I Fokus har ingen butikklokaler, men et lite utsalg fra privat beboelse. Av den grunn har jeg ingen spesifik bemannet åpningstid, og det kan forekomme at varer kan ha lengre bestillingstid dersom utsolgt. Dette gjelder hovedsaklig diverse utstyr.
Jeg sender varer i Norge med posten.
Alle varer du finner i nettbutikken er priser inklusive mva.
Alle priser er angitt i Norske kroner (NOK).
Når du har bestilt varer vil du umiddelbart motta en ordrebekreftelse på e-post fra Hund & Hest I Fokus.
BETALING:
Våre betalingsmuligheter er i dag:
Leveranser/Henting
1. Hentes i butikk:
Du kan selvfølgelig bestille varer og hente varene hos Hund & Hest I Fokus. Du handler som vanlig over nettet og betaler med VISA/MASTERCARD.
2. Posten:
Vi sender alle våre pakker med posten og følger postens takster
LEVERINGSBETINGELSER:
Ordrer sendes på tirsdager. Vi vil ekspedere ordren 1-7 virkedager etter mottagelsen.
Varene som er i nettbutikken har lagerstatus. Dersom varen ikke er på lager vil det ikke være mulig å bestille varen. Ta kontakt på epost hundoghestifokus@lifi.no for mer info/bestilling.
ANGREFRIST:
Vi ønsker fornøyde kunder.
Så skulle du komme til å angre på kjøpet eller bytte i noe annet, kan du returnere varen/e innen 14 dager, uten å begrunne returårsaken, men da i ubrutt emballasje slik vare var ved kjøp.
Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i samme uåpnet emballasje.
Så snart vi har mottatt pakken, utbetaler vi beløpet for returen. Vi kontakter deg for å avtale på hvilken måte beløpet skal utbetales.
Salgsvarer taes ikke i retur! VI TAR IKKE IMOT POSTOPPKRAVPAKKER! Returomkostninger dekkes av kunden!
REKLAMASJON:
Alle varer som sendes fra Hund & Hest I Fokus er kontrollert slik at de ikke inneholder feil eller mangler.
Skulle det ha oppstått skader på varen/e under forsendelse må du ta kontakt med oss senest to dager etter at du mottok pakken slik at vi kan enes om ny vare.
VARER SKADET UNDER TRANSPORT:
Dersom varen er skadet under transport, MÅ DU ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut. Følg postens prosedyrer. Dette må gjøres for at varen blir erstattet fra vår side. Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 3 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet !!
VI GJØR OPPMERKSOM PÅ AT:
* Mottatt ordre er binnende!
* Salgsvarer byttes IKKE!
* Vi IKKE tar i mot oppkravspakker.
* Vi tar forbehold om trykkfeil.
* Varelager kan være feil og enkelte varer kan likevel være utsolgt.
* Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto.